World's Best Islands



BBC har listat de enligt dem
fem basta oarna i varlden.

Sa nu sitter jag har, utmattad i skallen efter deadline, och drommer mig bort.

Trots att jag har bade semestrat och bott i Grekland sa har jag aldrig besokt Santorini, men vill fa med mig H dit en svang nasta ar nar han ska med till Sverige.

Great Barrier Reef har jag dykt i.

Bali har jag varit pa pa semester och det ar jattefint.

Sa... 2 utav 5.

3 to go! :)

Har ni besokt nagra av de har stallena? Vad tyckte ni?



Santorini, Grekland




Bali, Indonesien




Cape Breton, Kanada



Great Barrier Reef, Australien




Boracay, Filippinerna



Kommentarer
Postat av: Mia

Rädd för att det är 0/0 i mitt fall. Har besökt Kreta tre gånger och Rhodos men aldrig Santorini. Var kommer Harry ifrån? Var han inte grek?

Jag ser gärna Santorini, men vill även se Aten med all sin historia och ön Lesvos som jag hört från vänner är hur fin som helst.



Var tusan ligger Cape Breton!? Läste du Anne på Grönkulla som liten? Hon var min favoritbok och hon växer upp på Prince Edward island, där även filmen senare spelades in, och jag vill så se den miljön & huset i verkligheten. Tyvärr så är jag inte den enda, det råder visst en jämn ström av Anne-läsare till ön men ändå. :)

2011-12-06 @ 15:32:17
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Bea

Efter lite mer än två månader på Santorini kan jag säga: ÅK! Superfint :)

2011-12-08 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0