Imorgon kommer Sanna till Sydney!

Jag har tagit ledigt imorgon for att aka till flygplatsen och mota en av mina basta vanners lillasyster som kommer till Sydney for forsta gangen!

Hon har jobbvisum och ska forsoka stanna har ett tag.

Ska bli jattekul o ha henne har! Om hon orkar sa blir det nog att vi kollar runt lite i stan imorgon, sen pa torsdag kvall ska hon med mig o nagra tjejkompisar till Establishment vid Martin Place for ett glas champagne och sen pizza pa Hugos i Kings Cross.

Pa fredag ska hon med mig och Harry nar jag gor en restaurang recension for jobbet, och pa lordag ska vi pa mohippa.

Det blir (forhoppningsvis) nagra roliga och fartfyllda dagar for henne o borja sig Australien aventyr med!

(Hon letar efter boende sa om nagon av er Sydney-svenskar som laser bloggen har nagra tips sa kan ni val hora av er, tack!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0