Kangaroo Valley

I helgen ska jag o H till Kangaroo Valley, hans farbror har ett semesterhus dar och dem ska ha en stor pokerkvall med ca 40 pers. Ska bli jattekul! Jag alskar poker, jobbade som black jack dealer i ett ar nar jag bodde i Goteborg och har tyckt om o spela sen dess :P

Hans farbror har haft pokerturneringar innan och jag har aldrig vunnit men den har helgen kanske... alla lagger $50 var (ca. 300 kr) sa vinnaren far ca. 12,000 svenska. Hade suttit valdigt bra i min kassa just nu! (Hade kunnat betala for en Sverigebiljett hem i sommar!) Men men ska inte hoppas for mycket... hursomhelst  som kommer det nog bli en kul kvall!




Fitzroy Falls i Kangaroo Valley



Farbroderns hus.
Vi kan inte sova over for dem har inte plats sa vi har bokat in oss pa en Bed and Breakfast i Berry, en jattefin liten by inte langt darifran. 

 
En av dem har stugorna ska vi bo i... ska bli mysigt..


Kommentarer
Postat av: Sara

Väldigt vackert! hopaps ni får myyys!

2011-02-16 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0