Manly och Darling Harbour med Sanna!

Tog ledigt idag for o mota upp med Sanna pa flygplatsen och turista runt i Sydney med henne!
Efter hon lamnat vaskan o tagit en dusch pa hostelet gick vi genom Chinatown ner till Darling Harbour och at en tidigt lunch.
Sen tog vi farjan over till fina Manly...
... lag pa stranden, badade, kollade i affarer och at Thai pa Pestle and Mortar.
Fick en svensk skvallertidning, aprikoser och Ferrari-bilar!!
Det ar roligt att visa Sydney for till folk som inte har varit har innan, det far mig att minnas nar jag kom hit for forsta gangen for fem ar sedan.
Sanna anmarkte att folk verkar sa trevliga har och det sager manga. Det stammer ju for det mesta, idag kom en av de bankanstallda fram nar vi vantade pa varan tur och pratade en stund, och inne pa Kookai smapratade butiksbitradet med oss om vad vi skulle gora den eftermiddagen. Det kan ju verka som smagrejer men det hander ju generellt inte lika ofta i en storstad i Sverige nar man gar till banken eller shoppar (tycker inte jag iallafall).
Imorgon ikvall ska jag ta me henne till Establishment och Hugos for pizza!
X

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa skorna såg väldigt snarlika ut och väldigt fina =) Jag älskar vagabonds skor, alltid så snygga modeller och bra kvalitet. Jag älskar även skorna från märket sixtyseven, grymt snygga och bra kvalite i dem med. Hur är läget denna vecka?



Kram

2011-02-02 @ 18:50:31
URL: http://honeysucklee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0