Nya Acne Pistol

Ett nytt lass med Acne Pistols ska komma till Paddington och jag vill ha ett par!

Jag hade inte rad forra aret och lar inte ha rad detta aret heller men dromma kan man ju....

Blev sa sugen nar jag horde att dem ska saljas i blyertsgratt - snyggt! (hittade dock ingen bild pa dem i den fargen sa det kanske bara ar ett rykte??)



Tycker aven om Acne Rider i blatt



Och Acne Gun



Dem ser sa bekvama ut!

Men men, min budget tillater inte nya skor nu... kanske far bli o onska sig i fodelsedagspresent i juni? :P

X



Kommentarer
Postat av: Maria M

Jag vill också ha acneskorna... Sjukt snygga. Ne Johan blev helt random påhoppad på en bar inne i stan. En snubbe som han aldrig träffat som troligen var drogpåverkad kastade en ölflaska i huvudet på honom. Blodet sprutade, som tur var tog Johans kompis killen så polisen kunde ta honom sen. Så nu blir det rättegång. polisen skjutsade johan till sjukhuset så det fick plåstra om såret i pannan. KRAM

2011-02-03 @ 07:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0