Seven Mile Beach

Har nyss kommit hem fran Kangaroo Valley, ska hoppa in i duschen nu o gora mig iordning for Tropfest men lagger upp tre bilder fran Seven Mile Beach i Gerroa dar vi spenderade manga lata timmar den har helgen.
Hoppas ni har haft en fin helg X
PS1. Bikinin pa bilden ar ny. Anledningen till det inkopet ar att jag glomde min bikini (aka viktigaste plaggen o ha med sig nar man ska ivag en helg). Hur lyckas jag???
PS2. Nej jag ar tyvarr inte 12.000 kr rikare.. Jag kom inte ens vidare till finalen i pokerturneringen. Skyller pa vinet.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilken harlig helg!!! Kramar

2011-02-20 @ 23:13:11
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0