Fredag!

Sitter med min andra soy mocha for dagen i ett stadigt grepp och hoppas att den ska ge mig tillrackligt med energi for o skriva minst tva artiklar till innan jag lamnar redaktionen for dagen.

Har en lang To Do lista och inte tillrackligt med ork... men men sa ar det pa fredagar.

Veckan har varit bra, sa gott o ha ledigt hela onsdagen. Tranade boxning imorse och imorgon blir det yoga.

Ikvall ska jag mota upp Anna och Andrea for sushi, sen ska vi ga och se Black Swan. Har hort att den ar grym och ser fram emot att se dem! Nagon som har sett den, vad tyckte ni?



Pa sondag ska jag till Palm Beach for forsta gangen, har velat aka dit lange men det ligger ca. 1,5 timma fran Cronulla och det blir inte av att vi aker sa langt for o bada nar vi har stora Cronulla beach fem minuter fran lagenheten. Men det ska bli roligt och aka dit till slut, har hort att det ar jattevackert.




Jag hoppas ni far en jattebra helg!

X

Kommentarer
Postat av: Maria M

Trevlig helg! Så mysigt att få åka till stranden.

2011-01-28 @ 07:03:49
Postat av: Sann

Åh den filmen är grymt bra!!!

2011-01-28 @ 08:08:09
Postat av: Boel

Jag haller med dig Sanna, den var GRYM!

2011-01-28 @ 12:35:15
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0