Fredag!

Antligen fredag!

Veckan gick fort, Marios fodelsedagsmiddag i onsdags pa Golden Century var trevlig, vi blev 16 pers o at massa skaldjur, krabba, rakor, fisk m.m jattegod mat!

Igar var jag pa radio, pratade om nagra av vara artiklar vi hade i tidningen den har veckan.
Redaktoren gor det en gang i veckan men hon ar i Vietnam pa semester sa jag fick gora det istallet. Det var nervost men gick ok.

Idag blir det farval lunch for Julie, en journalist som jobbar pa en av de tre tidiningarna som trangs pa varat kontor. Hennes mans syster och mamma i England ar bada valdigt sjuka sa dem ska flytta dit. :(

Ikvall blir det middag med Carol i Surry Hills, hon gifter ju sig i slutet pa detta aret och temat for ikvall som jag som brudtarna ska hjalpa henne med blir `vilken-farg-ska-jag-ha-pa-rosetten-runt-inbjudningskorten'? Spannande ;)

Imorgon kommer jag borja dagen med yoga, det var veckor sedan sist for lararen har haft semester. Har saknat yogan, ska bli skont.



Resten av helgen blir nog lugn, ska hjalpa till pa cafet imorgon och pa kvallen ska vi bjuda over nagra kompisar. Blir var sista helg i Harrys kusins hus sa vi ska njuta ordenligt, sondagen kommer spenderas vid poolen...


X

Kommentarer
Postat av: Emmy

Later som en busy vecka, och ett viktigt jobb som brudtarna =) Kram!

2011-01-14 @ 04:26:46
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0