GOTT NYTT AR!

Igar firades nyar hemma hos Andrea, hon har en lagenhet i Darlinghurst med tva balkonger dar man kunde se fyverkerierna!
Vi hade en jattebra kvall! Jag har bott i Australien i 5 ar nu men det har ar forsta gangen jag firade nyar inne i stan  (det var pa tiden!;))
Det blev lite drinkar hemma hos oss forst...
Sen bar det av hem till Andrea och Rob
Jag hade pa mig en fin klanning jag fick av syrrorna i somras!
Och fina graa skor med en rosett ovanfor klacken...
Vad hittade ni pa pa nyarsafton? Hoppas ni hade en bra kvall!!
X

Kommentarer
Postat av: Diana

Härligt att äntligen fira i stan! Jättefina skor!

2011-01-02 @ 21:12:47
Postat av: Anna

Tack =) Jag älskar dem skorna! Vilken fin klänning och skor du har på bilderna =) passar dig jättebra! Hur är allt med dig? Hur är vädret hos er därnere nu?



Gott nytt år!



Kraaaaam /Anna.

2011-01-03 @ 20:27:41
URL: http://honeysucklee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0