Koalor pa Zoo

Jag gar till Taronga Zoo ca. en gang i manaden for olika artiklar (alla alskar artiklar om gulliga djur eller hur?;)) och igar var extra speciellt.

Dem hade besok av tio barn med synfel (dem flesta var nastan blinda) som fick aran att klappa och kanna pa manga av djuren for att fa en ide om hur dem ``ser'' ut.

Lyckan var total for en 8-arige pojke som forlorat mycket av sin syn genom cancer nar han fick klappa en av 
koalorna.





Sjalvklart sa kunde jag inte lata bli att klappa ocksa! :)

Igar kvall gick jag, Anna, Lovisa, Dima och Ricardo och at pa en libanesisk restaurang i Newtown efter jobbet,  lamm och kycklingspett, hummus, babaganoush, fatoush och massa annat mums!

Ikvall ska jag traffa Jamie for en kaffe efter jobbet och boka in mig for ett spinningpass imorgon... har inte kort spinning pa nastan tio ar...! Far se hur det gar...

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0