Pool party hemma hos oss

Igar nar jag vaknade o kande mig bakis o horde att det skulle bli 40 grader ute hade jag mindre lust for o ha ett poolparty hemma.
MEN som tur var sa andrades det sa fort folk borjade anlanda och vi hoppade i poolen!
Hade en jattebra dag med massa skratt och god mat (Harry o Sonny tog hand om grillen!)
Kvallen avslutades med att jag, Harry, Sonny o Camilla fiskade lite fran bryggan (fick tyvarr inget napp!)
Idag ska vi ut o ata frukost och ga o snorkla! Ikvall blir det biljard pa Northies, en pub har i Cronulla
X

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad jag längtar tills jag kommer ner! Vill oxå ha värme och gå på poolparty!!!

2011-01-02 @ 12:35:00
Postat av: Boel

Ja jag onskar vi hade huset nar du va har Sanna!

Hur har det gatt me boende, har du hittat nat?

2011-01-02 @ 12:53:25
Postat av: Sanna

ah har nästan säkert fått ett rum i/på Surry Hills

en tjej som har ett litet hus ville att jag skulle hyra rum av henne o det såg jättebra ut o hon verkar trevlig :)

2011-01-02 @ 13:51:17
Postat av: Diana

Blir så sugen på poolparty! Åh vad kul!

2011-01-02 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0