Snorkling och fodelsedagsmiddag

Idag kopte Sonny ett snorkelset (han glomde sitt hemma i Sverige men Camilla hade med sig sitt) sen gick vi ner till stranden och dem snorklade.
Jag kopte ett par billiga simglasogon for jag ar saker pa att jag kopte ett snorkelset forra aret, vet inte vad det ar nagonstans men om jag koper ett nytt sa ar det ju givet att jag hittar mitt gamla typ dan efter :) Sa jag fick plaska runt i mina simbrillor ;)
Haha kolla in gubben som graver ett stort hal mitt pa stranden
Efter snorklingen blev det god glass pa Frangipani...
Ikvall blev det fodelsedagsmiddag hemma hos Harrys morbror, hans lille kusin Harrison fyllde ar.
Imorgon ska vi upp tidigt och dra in till stan pa sightseeing, kanske ta farjan till Manly och kolla pa dem vilda pingvinerna!
X

Kommentarer
Postat av: ewa

Hejhej, Jag kommer att flytta ner till Sydney den 18:e januari för att börja plugga på Macquarie Uni och har sån sjuuuukt resfeber! Tar tacksamt emot varenda litet överlevnadstips du kan tänkas besitta :)



Ha det göööött :)



2011-01-03 @ 21:40:22
URL: http://16000kilometers.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0