Dag 19 – Innehållet i min väska.


Fran utmaningen



Min vaska ar jamt full med grejer. Sarskilt massa gamla kvitton och mynt som ligger och skramlar pa botten.

Rensade ut en hel hog kvitton haromdagen sa imorse var det inte sa illa... hade min planbok, jobbpass, solbrillor, en bunt av mina visitkort, armband, rott lappstift, mascara, rosa lappglans, tuggummi, servetter, massa pennor (sju stycken! inklusive overstrykningspenna (?!) ) papper, Hugo's (Kings Cross nattklubb) members kort, 
horlurar, iPhone, nycklar, Ben Elton bok, klocka.



Planboken var ocksa full (tyvarr inte med pengar, bara en $20 sedel (en hundring) och mynt.

Buss och tagbiljetter (ink tagbiljett som gick ut for flera dagar sedan), svenskt Visa kort som jag inte har haft pengar pa pa sakert 3 ar, australiskt Visa kort, kuponger, drinkbiljett till Establishment, Polaroid kort pa mig, Anna och Carol fran
Sydney Fashion Weekend, La Luna medlemskort, Woolies butikskort, Medicarekort, visitkort, kvitto, yogakort, Cotton On presentkort som jag handlat upp for lange sedan, australiskt korkort som gick ut forra aret... maste rensa planboken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0