Hairy


`Um, your colour is just not believeable,' fnös frisoren i lordags.

Gick till en flott salong pa Sheraton Hotel for att jag hade fixat rabatt dar.

Och mitt blonda har var alldeles for `silver' for Mr Frisor.

Och jag som inte vagar saga nej till frisorer pep `Do whatever you like' medans jag bonade och bad inom mig att det inte skulle se hemskt ut och kosta skjortan.

Men jag hade tur. Haret blev tonat till en mer guldig farg vilket var jattefint (och enligt Mr Frisor mycket mer `believeable')

Plus att han faktiskt lyssnade nar jag sa att jag forsoker lata det vaxa ut sa kan han snalla bara klippa lite?

`You have to always tell hairdressers that, if you don't they'll cut 5cms off just because they feel like it!' sa han.

Um, jo tack jag vet!

Och, bast av allt, de glomde ta 300kr extra betalt for toningen! Wiee! :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev fint! :)

2011-07-12 @ 15:18:35
URL: http://nopainnogainbaby.blogspot.com
Postat av: Swedish Army Wife

Vad fint det blev! Och vilket sammanträffande, jag stod för 10 minuter sedan och drog i mitt hår och retade mig på utväxten och funderade på om jag skulle leta upp en hårfrisör här hehe...Det är skitsvårt att hitta bra frisörer i USA tycker jag!

2011-07-12 @ 22:06:27
URL: http://www.swedisharmywife.com
Postat av: Christina

Jättefint! Kul att kunna gå till en flott salong utan att det kostar skjortan.... jag måste snart klippa mig igen och fixa utväxten. Har bara klippt mig en gång här i USA och då blev det bra men jag var väldans nervös under tiden :-)

2011-07-13 @ 17:34:46
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0