Back to Basics


So long, hairextensions!

Det tog en manad for mig att lessna pa dem. ;)

Plus att dem sakteliga borjade forvandlas till sma dreadlocks..! Borjade se ut som ett litet fagelbo pa bakhuvudet.

Frisoren blev forskrackt nar jag kom dit igar och borjade genast plocka ut dem och kamma ut haret (det gjorde ont. Valdigt ont).

Mitt har ma vara tunt men det var sa skont att fa ut dem.

Lessnade pa det sasom jag lessnade pa mina akryl naglar och eyelask extensions.

Naturligt ar battre. For min del iallafall.


Fore


Efter:





Kommentarer
Postat av: Anna - Swaussie

Jag har aldrig haft extensions men vänner till mig har. Verkar jobbigt även om jag önskar att jag kunde få superlångt hår på momangen, men det skulle helst ske naturligt. :)



Tog mig 6 månader att ledsna på akrylnaglar, fast nu efter 6 månaders uppehåll så känns det nästan som jag vill ha dem tillbaka. Velig.com. ;)



Du är iaf väldigt fin i ditt naturliga hår, det var mest det jag skulle säga egentligen :)

2011-06-10 @ 09:02:14
URL: http://swaussie.blogg.se/
Postat av: Sara

Lika tjusig som en svensk sommardag! och DEN är vacker!

2011-06-10 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0