Bara jag som jobbar idag eller?



Det ar helgdag i Australien idag for drottningens fodelsedag (hon fyller den 21 april men det firas den 12e juni av nagon anledning).

Sa dem flesta har ledigt idag, men inte jag.

Enda plussen i kanten ar att jag far helgdags-betalt for hela dagen fast jag tog sovmorgon till elva, och en extra semesterdag.

North Sydney, som oftast bullrar av liv och rorelse, ar helt dott. Var tvungen att valja mellan Subway och lammpaj till lunch for att allt annat var stangt. (Footlong meatball sub blev det.)

Daremot lyckades en kollega hitta ett oppet bageri och kopte en citrontarta till min fodelsedag. Mums!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Låter ju rätt bra iaf! Grattis grattis och hoppas tårtan smakade bra! Kram

2011-06-13 @ 14:44:16
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har själv bott i Aus o är nyfiken på vart/hur du bor samt var du jobbar? Hur länge har du bott där och hur länge planerar du att stanna?



MVH jess

2011-06-13 @ 15:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0