Bday Weekend


I helgen vankas fodelsedagsfirande for pa sondag fyller jag ar! :)

27. Kanns som en bra alder.. Har inte det minsta angest. (Det ar sakert!)

Funderade massa fram o tillbaka pa vilket stalle jag skulle boka for drinkar for imorgon kvall och det slutade med att jag bokade ett stalle jag inte har varit pa innan.

Tonic Lounge, ligger i ett terracehouse i Potts Point och ser ut som nagons hem med soffor och bord och en DJ i hornet. Later mysigt!

Ville ga nagonstans dar man faktiskt kan sitta ner o prata over drinkarna utan att behova skrika. (vad gammal jag later ;P) Men efter fordrinkar dar drar vi vidare till nagon klubb, Tonic ligger nara foredetta Lady Lux sa kanske blir en svang dit, har inte varit dar pa sakert tva ar... vill dansa hela natten! :)

Hoppas ni far en fin helg! X



Tonic Lounge

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh vad mysigt det ser ut, önskar jag kunde vara med dig, plus att dansa hela natten såklart! Kram

2011-06-10 @ 12:18:01
Postat av: Sara

Varför skulle du ångest, du fyller bara 27 Boel, inte 40 ;)

2011-06-10 @ 19:18:04
Postat av: Linnea

Grattis i förskott! :) Låter mysigt med drinkar och utekväll!

Hoppas du får en underbar födelsedag.



Linnea

2011-06-11 @ 08:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0