Bday!

Hade en grym fodelsedagskvall igar! (fast min bday ar idag..)

Tonic Lounge dar vi fordrinkade till midnatt var jattemysigt, sag ut som nagons hus med en stor bar och DJ i `hallen'. Vi hade ett rum pa nedervaningen helt for oss sjalva.
Delade manga flaskor champagne, drack Amaretto Sour och shottade tequila innan vi gick vidare till Kit and Kaboodle i Kings Cross och dansade till tva-tiden.
Sedan blev det goda pizzor och pasta pa Cafe Roma i Darlinghurst (tack Sydney som har bra restauranger som ar oppna till fem pa morgonen sa det inte blir att man gar till McDonalds och fylleater...)
Enda trista ar att min kamera forsvann... far ringa Kit and Kaboodle och kolla om nagon lamnade in den, men forvantar mig inte det.. men man vet aldrig, mitt karma-konto borde se bra ut efter alla ganger jag har lamnat in upphittade kameror och mobiler...
Sa tills nagon lagger upp bday bilder pa FB kan jag bara bjuda pa en bild jag tog med mobben pa Tonic pa varat rum innan folk borjade anlanda...

Kommentarer
Postat av: agnes

grattis i efterskott!

2011-06-13 @ 15:34:05
URL: http://www.agnesutomlands.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0