Dag 13 – Någonting jag oroar mig för



Trettonde delen i 30-dagars utmaningen

Jag oroar mig ratt mycket over det mesta (ar en worrywart som australier sager) och forsoker sluta med det.

Varfor oroa sig nar man anda inte vet vad som ska handa?

Ar radd for att nagot ska handa mig familj nar jag ar pa andra sidan jorden och inget kan gora.

Visst, man ar `bara' 24 timmar bort med flyg men det ar inte alltid latt att boka en sista-minuten biljett harifran.

Men men, som sagt, oroa sig hjalper inte....

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja, det är inte lätt, jag brukade vara likadan, men har faktiskt lugnat ner mig lite med åldern... Tror dock det snabbt tar fart igen när man får kids! Kram

2011-06-27 @ 14:44:35
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0