Dag 18 – Ett ögonblick.

Artonde delen i utmaningen



Kort taget fran taget for nagon timma sedan

Nar jag fick jobb pa andra sidan Harbour Bridge for runt 2 ar sedan satt jag forsta veckan som klistrad vid fonstret pa taget nar vi akte over bron och beundrade utsiken over Sydney Harbour, Opera Huset och nojesparken Luna Park.

Kande for att skaka om resten av den somniga skaran pa taget som fortfarande stirrade ner i sina bocker, tidningar och iPhones och saga `Men halla, ser du inte utsikten?!'

Visst ar det inte lika mindblowing langre men forsoker komma ihag att njuta av dem fa ogonblicken nar taget rusar over bron varje morgon for att paminna mig sjalv om varfor jag alskar denna staden. 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Man ska uppskatta sånt, jag älskar fortfarande utsikten när jag går från jobbet på southbank in till stan varje dag. Alla ljus som speglar sig i yarra riverm så sjukt fint... Kram!

2011-07-01 @ 02:07:58
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0