En bild på ett ställe jag vart på


Fjortonde delen i 30-dagars utmaningen

Queenstown, Nya Zeeland

Otroligt vackra Nya Zeeland. Bilade runt sodra on med Frida i 2006.

Manga resmal ar sa hypade att man blir lite besviken nar man kommer dit.

Inte NZ. Det ar finare an man forestaller sig.

Kor man bil i en eftermiddag kan man forvanta sig att se manga, manga vattenfall, snotackta bergstoppar, gront sa langt ogonen racker och stilla, blanka sjoar.

Glom inte bort att gora 134meters bungyjumpen om ni aker till Queenstown. Battre adrenalinkick far man leta efter.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Tack för tipset! Jag ska köra en långresa genom NZ innan jag lämnar den här delen av världen. Inte säker på när det ska bli av, men det ska bli av inom de närmsta åren iaf! Kram

2011-06-28 @ 04:57:26
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Di

Jag ska dit!

2011-06-28 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0