En bild på mig idag och vad jag hade på mig


Tolfte delen i 30-dagars utmaningen 

Blev en kass toabild dar jag av misstag kapade av huvudet pa mig sjalv ;) Min iPhone kamera funkar bara pa ena hallet, vilket gjorde det lite svarare... (ska hamta en ny fran Apple idag, misstanker att jag spillde en drink pa den pa min bday... thank God for drulleforsakring!)

 Iallafall, jag har pa mig ett halsband fran Coco Liberace, linne fran Cotton On, cardigan med spetsdetalj fran i.d.s, en av min favvokjolar fran Gorman och skor fran Tristan Blair.






Nymalade naglar har jag ocksa... alskar korta roda naglar!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Skitsnyggt! Älskar blodröda naglar

2011-06-23 @ 19:15:00
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0