Prata forst, tanka sen?

I fredags pa CNA prisutdelningen satt jag vid samma bord som en redaktor jag inte har jobbat med pa ca. 2 ar.
Sag fram emot att heja pa honom, vi jobbade alltid bra ihop och han ar jatteduktig.
Nar han kom och satte sig och jag sa hej sa han :
`Oj, jag kande knappt igen dig for att du har gatt upp sa mycket i vikt! Vart har du jobbat dem senaste 2 aren, i en delikatessen eller?' (Han vet att H ager ett cafe med en deli).
Jag blev sa stunned att allt jag fick ur mig var ett surt `Um.. thanks alot!'
`Jo fast du ser bra ut,' sa han da som for att slata over.
Bor tillaggas att han for 2 ar sedan sa en gang att jag sag ut som en anorektiker. Det varmde i hjartat - not!
Jaja. Far ta o glomma den kommentaren, aven om den nog kommer hjalpa att fa upp mig ur sangen pa dem morgnarna nar jag vaknar och inte orkar upp for morgonjoggen...
Idag gick det bra o komma upp for solen sken och jag hade ju nya skor att inviga :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken idiot! Så säger man väl inte!?!



2011-06-26 @ 12:27:03
URL: http://nopainnogainbaby.blogspot.com
Postat av: Nadja

Haha men snacka om Tourettesgubbe, du e ju både snyggg och smal jue!

2011-06-27 @ 20:29:24
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0