Senaste...



Låt du hörde:
Lyssnade pa Lenny Kravitz Again pa vag till taget imorse

Film du såg: Black Swan for andra gangen i sondags. H tyckte inte den var bra. Vad ar det for fel pa honom?!

Mat du åt: Fixade egen rulle till lunch: libanesiskt brod med avocado, tzaziki, soltorkade tomater, groddar, getost och majs

Kram: Fran H innan han gick till jobbet imorse

Puss: Tror bestamt att jag fick en puss av honom imorse ocksa 

Fest: Inflyttningsfest hemma hos Mira i Bondi Beach i fredags

Känslan: Sa skont att ha alla artiklar fardigskrivna for deadline - nu hinner jag blogga lite

Ilskan: Kanner en molande ilska riktat mot jag vet inte vem, Gud kanske? over att min syster ar sjuk.

Resa:
Melbourne med Lovisa o Anna. Amsterdam och Sverige om mindre an en manad!

Glädje: Mitt kaffe imorse gjorde mig glad

Dröm: Har dromt tva ganger senaste veckan att jag ar pa vag att gifta mig ikladd en hiskeligt ful klanning. Nagon som kan tyda?

Boken du läste: Chart Throb av Ben Elton

Personen du träffade:
Jobbarkompisarna

Personen du pratade i telefon med:
Andrea ringde fran Brisbane

Personen du fick sms av:
Anna messade om restaurang recensionen imorgon

Gången du åt en 7-eleven korv: Minns inte, men at ofta 7-Eleven pasta som fyllekak nar jag bodde i Goteborg

Gången du var utomhus:
Har inte varit utomhus sen jag kom till jobbet imorse. Illa. man kanske skulle ga pa en promenad eller nat.

Gången du sov:
I natt

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Alldeles for lange sedan. Men snart sa!

Saken du köpte:
KitKat med extra choklad igarkvall (I deserved it!)

Utmanar er lasare att ocksa gora listan, kommentera efter sa jag kan lasa! :)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Kul lista och vilika fina bilder på kompisarna och dig nedan! Kör nog den listan ikväll i min blogg! Kram

2011-06-21 @ 07:53:45
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Diana

Låt du hörde: När vi gräver guld i usa

Film du såg: halva kings speech

Mat du åt: frulle, melon, rivna morötter, musli, juice och youghurt

Kram: Fran Bettan innan hon gick till jobbet imorse

Puss: från en kollega

Fest: 80-tals tema fest i Uganda

Känslan: ser fram emot en fin soldag idag

Ilskan: för en viss persons tanklösa agerande

Resa: Norge förhoppningsvis och Amsterdam

Glädje: när jag ringde sjöscouterna imorse och ska bli medlem där, träffa dem den 4juli.

Dröm: drömde inatt men komme rinte ihåg vad det var

Boken du läste: bokhandlaren i kabul

Personen du träffade: bettan

Personen du pratade i telefon med: Ulla från Sjöscouterna

Personen du fick sms av: Martin, en CS-kompis jag ska träffa ikväll

Gången du åt en 7-eleven korv: Ingen aning, brukar inte äta korv, falefel rules i malmö

Gången du var utomhus: Igår kväll

Gången du sov: I natt

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kommer inte ihåg

Saken du köpte: öl, igårkväll (men jag höll på att glömma att betala *haha)

2011-06-22 @ 10:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0