Sushi & film



Blev en lugn fodelsedag igar.

Vaknade med skallebank runt halv sju pa morgonen efter att ha gatt o lagt mig vid fyra-tiden.

Halsade en stor flaska Perrier och somnade om.

Vaknade och baksmallan var sa gott som borta.

Akte till Paul's Famous Hamburgers med Harry och kopte en hamburgare med the works, pommes frites, caramel milkshake och bada sondagstidningarna.

Lag i soffan hela eftermiddagen o myste o kollade pa daliga sondagsprogram.

Pa kvallen blev det god sushi och sashimi pa Masa i Sylvania.

Undvek hallonsaken, fick bli miso istallet.

Sedan bio, sag Bridesmaids, har inte skrattat sa mycket till en film pa lange, se den!

Som en helt vanlig sondag, fast anda inte.

Hoppas ni hade en fin helg!








Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis i efterskott! :)

2011-06-13 @ 11:24:35
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Anonym

Du är den andra personen som rekommenderar den filmen idag så nu måste jag se den :-) Låter som en skön dag, jag firade min 30-års dag med vinterkräksjuka, inget att rekommendera :-) Kram!

2011-06-13 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0