turn-off



Var ute och at middag med H o en av hans singel vanner, D, for ett tag sen.

D hade nyligen varit pa dejt med en tjej som han tidigare beskrivit som typ perfekt.

Vacker, rolig, trevlig, allt det dar var hon.

Men nu visade det sig att han hade bestamt sig for att inte traffa henne igen.

Varfor?

D ar en riktig kaffenord. Och da menar jag det.

Han ager ett cafe dar dem bara serverar kaffe (och en o annan muffin o banana bread saklart) och rostar sina egna bonor.

Han dricker endast svart kaffe, garna ristrettos, pa sin hojd en macchiato med ytters lite mjolk. Ni fattar.

I slutet pa den up until then perfekta dejten bestallde tjejen en mocha. Och nar den hade blivit serverad tog hon upp en egen pase marshmallows ur vaskan och la i fyra stycken.

D var knackt. Han visste direkt att forhallandet inte skulle fungera.

Det fick mig att tanka pa en kille jag sag pa en jobbkurs for nagra manader sedan.

Visst jag har pojkvan men man far titta!

Han sag helt okej ut. Brunt har, fint ansikte, snygga klader.

Nar han oppnade munnen var han bade smart och rolig och fick resten av gruppen att skratta.

Tankte for mig sjalv att hade jag varit singel hade jag varit intresserad.

Anda tills han tog pa sig sina glasogon.

Dem hade ett senilsnöre.

Och plotsligt hade han forvandlats fran `helt ok' till `aldrig i livet'.

Visst ar det konstigt hur en liten grej som kan vara helt ovasentlig for en person ar en avtandande dealbreaker for en annan.

Har ni nagot ni inte skulle klara av att se hos nagon ni var intresserad av?





Kommentarer
Postat av: Diana

senilsnöre! Det ordet har jag aldrig hört innan, och bara förra vecka tänkte jag att jag behövde ett sånt, jag får hoppas att min dreamlover to be inte har det som turn-off. För det är ju inte snyggt någonstans...

2011-06-22 @ 23:49:56
Postat av: Emmy

Strumpor i sandaler. Fett No No! Annars kan jag stå ut med mycket =) Kram

2011-06-23 @ 02:32:34
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: SANNA

Hahaha senilsnöre!underbart! åhh en rejäl turn off är killar med riktigt dåliga tänder!!!

2011-06-23 @ 03:07:15
Postat av: Swedish Army Wife

Hade jag hängt upp mig på såna småsaker som klädesplagg hade jag inte varit gift med G idag - han hade Vibram Five Fingers på sig på Aruba där vi träffades, så sjukt fula haha! :D



Turn offs för mig ligger snarare i en killes beteende, om han till exempel är för full och sluddrar, eller har några konstiga tics, eller kass moral, eller allmänt dåliga värderingar. Sen tycker jag som jag tidigare nämnt att långa killars smala ben ser feminina ut :)



2011-06-24 @ 01:29:43
URL: http://www.swedisharmywife.com
Postat av: Jenny

Jag håller med Emmy- strumpor i sandaler!!! Usch och fy.

Sedan HATAR jag när en kille går omkring med en sådan där handsfree i örat hela tiden no matter what. Som om han var så viktig att det ringer konstant, fastän det i själva verket ringer max 1 gång om dagen. Argh! Haha

2011-06-25 @ 20:50:21
URL: http://nopainnogainbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0