Brorsan o Camilla i Sydney!



Igar kom min bror Sonny o hans tjej Camilla tillbaka till Sydney efter en lang resa runt Australien.

Dem stannar har en vecka innan dem aker tillbaka till Sverige pa mandag.

Har utnyttjat mitt jobb lite ;P for o kunna gora nagra gratisgrejer medans dem ar har!

Bion igar pa Cremorne Orpheum fick jag gratisbiljetter till, pa onsdag ska jag ta med dem o gora en restaurang recension har i North Sydney (gratis mat!) och pa torsdag har jag fixat gratis intrade till Taronga Zoo sa ska ta ledigt och ga dit med dem!

Ska bli kul o umgas med dem hela veckan! Harry akte ju till Noosa i sondags pa en veckas semester men kommer forhoppningsvis inte hinna sakna honom for mycket. ;)



(Hoppas vi far se den har lilla krabaten pa Taronga Zoo!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du kan ta med dem på massa saker och sen behöver du inte betala heller, grymt ju. Jag håller med, det är viktigare att man trivs på sitt jobb än att man tjänar jättemycket. Fast vill man utvecklas är det bra att byta jobb ofta och samma om man vill ha högre lön... Mmmm det är svårt det där. KRAM

2011-03-22 @ 18:38:12
Postat av: Emmy

Åh, jag var och kollade på den söta elefantbebisen i höstas!!n Hoppas ni får kul och lycka till med dina jobbfunderingar. Kram

2011-03-22 @ 23:15:31
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0