Imse Vimse....

Om det ar en sak jag ogillar starkt med det har landet sa ar det storleken pa deras spindlar!

Har extrem spindelfobi som inte ens en spindelfobi kurs pa Taronga Zoo som jag gjorde for en artikel kunde rada bot pa.

Tog dem har bilderna hemma hos Jamie i lordags, vi hade sallskap nara bordet av dem har tva krabaterna:


Kolla in skillnaden i storlek... *ryser*

Och spindelns middag hangde ocksa i natet

Med tankte pa att jag tyckte det var jobbigt att ga nara nog for att ta dem har bilderna sa kan man ju undra hur jag klarade av det har:

(bilderna ar fran spindelfobi kursen. Jag ser kanske `botad' ut men skracken lyser fortfarande ur ogonen!)


 




Kommentarer
Postat av: Maria M

Usch ne jag gillar inte heller spindlar.

2011-03-08 @ 07:00:16
Postat av: Anette

Den där kursen skulle jag också behöva gå. Igår innan bion gick jag och sambon in i ett spindelnät. Innan den hamnade på min mage gjorde han en hjälteinsats och svepte bort den med sin hand och räddade därmed mig från en hjärtattack!

2011-03-09 @ 00:51:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0