King's Speech

Nu har jag antligen sett den. Och visst var den sa bra som dem flesta sa.
Skont med en film som inte forlitar sig pa specialeffekter och dunder for o halla publiken intresserad (nu lat jag som en gammal karring ;) utan later skadespelarna skina.

Var forsta gangen jag sag en film med Geoffrey Rush, sa jakla bra han var!
Men nasta gang jag gar pa bio ska jag inte kopa en halvliters Solo och dricka halva innan filmen ens har borjat.
Blir lite jobbigt nar man ska sitta dar i 2 timmar sen...

Kommentarer
Postat av: Emmy

Måste också se den! Geoffrey Rush var väl med i Pirates of the Craibbean också? Som en av piraterna? Kram

2011-03-21 @ 23:44:59
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0