Pizza e Birra

Har precis kommit hem fran middag pa Pizza e Birra i Surry Hills.
Sista kvallen for den har gangen med min bror o Camilla, som aker hem till Sverige imorgon.
Harry kom direkt dit fran flygplatsen efter o ha haft en veckas semester i Noosa.
Sanna hangde ocksa me, kommer inte se henne pa ett tag nu, hon ska aka till Glenbrooke imon for o jobba somnanny.
Pizzan var gudomlig och vi lyckades overtala Camilla o testa - hon har aldrig atit pizza! (Det smakade ok tyckte hon:)
Var ledsen i taxin hem efter vi hade lamnat Sonny o Camilla, men jag far vara glad over att ha haft dem har, det har varit jattemysigt.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Det är ett finfint ställe, jag jobbade ju i Surry Hills i 6 månader, gillar de omgivningarna. Sv: hyrorna ligger snäppet lägre än Sydney här, men fortfarande dyrt med en etta själv för mig... Sparar och väntar lite tror jag! Kram

2011-03-28 @ 02:42:21
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0