Regnig sondag

Vaknade tidigt och det osregnade ute sa stadade hela lagenheten och satt o vek tvatt framfor TVn.
Kande mig sa duktig anda tills jag insag att jag tvattat min `endast kemtvatt' Diane Von Furstenberg yllekjol i tvattmaskinen :S
Den ser numera ut som en mini-mini kjol.
Anvande den mycket till jobbet och gillade den for att det ar en av fa kjolar som faktiskt ar tillrackligt lang for o ha till jobbet (har lite problem o hitta jobb-kjolar eftersom dem oftast ar for korta till mig).
Sa det var lite klantigt.
Men men, jag fyndade den billigt pa eBay och fick mycket anvandning av den i iallafall tva ar.
Runt ett-tiden klarnade det upp sa jag gick ner till gymmet och korde treadmill och roddmaskin. Var enda manniskan pa hela gymmet nar jag gick darifran vid 2.
Tog en kaffe med Ed och gick o handlade. Nu star en kyckligrisotto och puttrar pa spisen.
Hoppas ni far en bra sondag och att snon darhemma forsvinner en gang for alla nu sa ni far lite fint varvader!
X

Kommentarer
Postat av: Emmy

Nej, vilken klädsorg! Men minikjol kanske kan funka så du får lite mer liv ut av den? Kram!

2011-03-21 @ 03:23:43
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0