Bizzi



Den har dagen bara flog forbi!

Kom till jobbet imorse och fick hora att en man hade klattrat upp pa toppen av Sydney Harbour Bridge for att protestera.

Vilket ledde till att all traffik pa bron stangdes av i cirka 2 timmar. Sydney stannade upp helt.

Sa jag fick ta taxi tillbaka in till stan och ga pa presskonferens med polisen och transport ministern.

Sedan till rättssalen dar jag blev kvar nastan hela dagen.

Men det var kul, alskar att gora artiklar som har med krim och gora. (vad ar det for fel pa mig?) ;)

Ikvall ska jag ata middag hemma hos Ed,

imorgon ga pa lagenhetsvisningar med H,

pa kvallen avskedsmiddag hos Audrey i Bondi Beach,

sondag Sydney Fashion Weekend i Fox Studios,

sondag kvall har jag dubbelbokat mig :S

ar bjuden till avskedsdrinkar for Nina pa El Sol

men vill aven mota upp med Mira pa Saras jobb och kolla pa Eurovision! Far se vad det blir....

Hoppas ni far en jattefin helg!


X



Las mer har


Kommentarer
Postat av: Christina

Vilket roligt jobb du verkar ha!!

2011-05-14 @ 06:35:48
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0