Bizzi



Igar nar jag precis skulle ga hem fran jobbet sa Em, en av de andra journalisterna har, `ha det sa kul pa showen ikvall'.

Va?

Hon paminde mig om att hon fixat gratisbiljetter till Sydney Comedy Festival at mig forra veckan.

Fuck. Hade helt glomt bort.

Skulle egentligen ha gatt med Harry.

Och jag hade sett fram emot det ocksa. Anda sa glomde jag bort.

Och nu pa torsdag skulle jag egentligen traffa en svensk tjej for en drink som mejlade mig genom bloggen.

Men sedan paminde Anna om att vi ska ju pa Washington konsert pa torsdag med Laura.

Illa att jag ska vara sa glomsk och virrig ibland.

Men det ar ju for att tiden gar sa fort. Fattar inte att det ar maj redan.

Och det ar mycket nu i veckan.

Hade jobbmote i mandags kvall,
festivalen som jag glomde bort igar,
ikvall drinks pa Small Bar med nagra svenskar sedan middag med kompisar pa Belgian Beer Cafe,
imorgon Washington konsert,
fredag Mors dag middag med Harrys familj,
lordag aka ner till Kangaroo Valley tidigt for Cam o Tees brollop,
sondag... forhoppningsvis ta det lungt?

Inte konstigt att man glommer bort grejer da.



Bild som togs av misstag med iPhonen, antaligen for att jag glomt stanga av kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0