Fotbollsfruga

Gick och kollade nar Harry spelade fotboll idag.
Han har match varje sondag och jag orkar oftast inte ga men dem spelade i Cronulla idag sa det var latt att ta sig dit. 23 grader o sol ute, det var skont o bara sitta dar o slappa.
Gick till Harrys cafe efter for en kaffe och Ian Thorpe var dar.
Vet inte om det ar ett namn man kanner till hemma i Sverige eller om han bara ar kand har?
... och nu var det ju ett tag sen han tavlade men han forsoker visst gora comeback nu...
Brad o Ange o deras lilla Kelsey var ocksa pa cafet, sa underbar o sot hon ar... man blir nastan lite clucky ;)
At lunch hemma hos Harrys farbror, hans mormor o morfar var dar. Satt pa deras balkong o njot i solen...
Nu ska jag forsoka kurera mig, ar fortfarande forkyld...
Blir kanske bio ikvall, vill se Water for Elephants.

Nagon av er som har sett den? Ar den bra?

Kommentarer
Postat av: Maria M

Jo jag vet vem Ian Thorpe är. Älskar ju OS och han tog ju jättemånga medaljer på OS i athen 2000 tror jag det var... Häftigt att få se honom! KRAM

2011-05-22 @ 16:13:27
Postat av: Emmy

Verkar som du haft en fin helg! Kram

2011-05-23 @ 02:35:34
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0