Hello vintergarderob



Igar var kallaste maj morgonen i Sydney pa fyra ar - 8 minus!

Vilket kanske inte later sa farligt men tyvarr sa har inte manga hus i detta tropiska land centralvarme sa ni kan ju tanka er hur kallt det blir inomhus...

(Som tur ar sa ar det fortfarande runt 18 och sol pa dagarna..)

Sa igar kvall nar jag kom hem efter tjejmiddagen omorganiserade jag i garderoben, hangde upp vinterjackorna och tog fram vinterbootsen.









Kopte dem har mysiga tofflorna imorse, kommer anvandas flitigt hemma..

Till lasarna i Sverige - njut av varmen hemma! :)

X


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej fina du! Vad skönt att min glädje smittade av sig! =) Och kallt som attan var det här också igår, sov med mina skidstrumpor på! Kram

2011-05-12 @ 03:32:02
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: ewa

Herregud, inte konstigt att man fryser ihjäl! Jag behöver inhandla en canada goose eller liknande :O

2011-05-12 @ 05:01:25
URL: http://16000kilometers.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0