Random




Fick (antligen!) hem mina ebay-bestallda Jeffrey Campbell skor i forrgar.

Och i boxen lag, forutom mina finfina boots, en guldring med tre stenar.

Mejlade tjejen i Western Australia jag kopt skorna av, och hon svarade att hon inte visste vad det var for ring.

Och det kan ju knappast ha varit postgubben som rakade lagga i den i boxen?

Nagon timma senare kom ett till mejl fran tjejen som nu kollat sitt smyckeskrin och insett att guldringen har hon fatt av sin mamma, som i sin tur fick den pa sin sextonde fodelsedag. Hon hade ingen aning om hur den hamnat i boxen.

Sa att jag skickar den idag och fick manga, manga tack tillbaka. 

How random. Tur att man ar arlig ;P






Kommentarer
Postat av: Selina

Väldigt snällt av dig att mejla henne angående ringen!

Många människor hade skitit fullständigt i tyvärr.



Är skorna bekväma?

Har funderat på ett par själv ett tag nämligen...



//Love Selina

2011-05-16 @ 13:59:10
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0