Sista flyttlasset....



... gick antligen igar.

Flyttade TVn, soffan och sangen igar. Gick bra forutom att nagon forsokte stjala varan dubbelsang madrass som vi lamnat utanfor lagenheten medans vi flyttade dem andra grejerna. Som tur var sa sag George honom nar han forsokte fa upp madrassen pa sitt flak. Folk ar ju for roliga. Ingen diskret sak o forsoka sno. ;)

At frukost med Jarrad o Amy pa Nuns och fragade om tips infor Amsterdam, dem sa att vi maste ga o se Anne Franks hus. Jag har inte last Anne Franks Dagbok men hort mycket om den sa skulle garna ga dit. Nagon som har last boken, eller varit i huset? Kom garna med fler Amsterdam tips, ni som har varit dar! :)








Kommentarer
Postat av: Anna - Swaussie

Har både läst boken och sett huset. Var värt ett besök tycker jag. Vi hade tur och kom tidigt så vi slapp köa, kan annars vara rätt långa köer har jag hört.



Annars är ju Red light district värt ett givet besök. Sen är du ju trevligt att bara gå omkring i alla gränder och kolla på alla lutande hus. Vi tog även en kanalbåtstur när vi var där jag och min kompis. Var ganska bra sätt att se mycket också.

2011-05-02 @ 15:03:34
URL: http://swaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0