Sugar-overload



Kontoret hade en bake-off idag for Australia's Biggest Morning Tea for o samla pengar till australiska cancerfonden.

Jag bakar typ aldrig men gjorde en grym sticky date pudding men en sliskigt sot caramel sauce :P som alla verkade gilla.  









Jag tyckte jag var duktig som bakade vid tio-tiden igar kvall, men kolla in vad fotografens flickvan gjorde at honom (?!),hemmagjorda monster cupcakes! Hon gjorde allt sjalv, fran icing-ogon till o farga kokos blatt till `har'.

Sa nu har jag mumsat i mig alla sorters kakor (det ar ju tavling o alla skulle rosta as var ju typ tvungen o smaka pa allt;)) och mar illa av allt socker. Men det var det vart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0