Water for Elephants

Gick till Dendy Cinema i Darling Harbour igar och sag Water for Elephants med Anna o Carol.
Underbar film! Se den om ni far chansen. Ni som har sett den, vad tyckte ni?
Jag har aldrig fattat grejen med Rob Pattison, har aldrig sett Twilight-filmerna och har inget intresse av att se dem heller.
Men fattar litegrann efter filmen igarkvall.
Eller som tva fnittriga tanter bakom mig i toalettkon sa efter bion:
Tant 1: There's something about him isn't it? He's very cute.
Tant 2: Yes. It's the clean-cut, the lips and the sideway smile.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tyckte också den var bra och han är ju sjukt snygg tycker jag :) jag bör i ljungby i Småland, Gislaved är väl inte så långt va!? :) jag tänkte att en fika hade varit kul :) men om du bara är hemma på kort visit förstår jag om det kanske blir lite stressigt att hinna med. Kramar

2011-05-28 @ 01:43:07
URL: http://adrianandsandra.blogspot.com
Postat av: Diana

Ja, han ar snygg. Jag kan faktiskt rekommendera Twilight filmerna, men de ar ju lite val fjortis, men de funkar anda!

2011-05-30 @ 13:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0