Fran bullriga och harliga Buenos Aires...



...till vackra landsbygden i Las Pierdas, Punta Del Este, Uruguay.

Ska spendera tre dagar med att slappa, ligga vid poolen, ata gott och bara ta det lungt med H innan brollopet i Brasilien pa fredag.

Det ar svart att fanga Fasano (hotellet) pa bild, sa lanar en fran hemsidan.

Har ju ingen kamerasladd med mig heller sa har ju bara kunnat bjuda pa iPhone bilder.

Hotell anlaggningen ar jattestor med en separat receptionsbyggnad, en restaurang jamte och en till hogt uppe i bergen, ett stort spa och gym, en rockpool med bar, och ett stort loungearea som vi ska kolla in imorgon.

Gasterna bor i bungalowsen ni ser pa bilden.

En gra cementbyggnad som nog ar det finaste stallet jag nagonsin har bott pa (far ta nagra bilder pa insidan och visa).


Bilden ar fran http://www.laspiedrasfasano.com/


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha! "En grå cementbyggnad kan va det finaste ställe jag bott på" Classic! Låter som en sådan där modern skapelse, nyfiken på bilder. Får bläddra mig uppåt.

2011-11-07 @ 17:52:45
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0