Margaritas

Mar som jag fortjanar idag efter att ha druckit Margaritas stora som soppskalar igar kvall.

Vi borjade kvallen med sushi och vin innan det bar av till El Sol.

Efter nagra margas och en drink med chili och whisky (?!) drog vi vidare till Brass Monkey och dansade till livebandets Jimi Hendrix covers.

Har ett svagt minne av att taxichaffisen sa `Stay with me, I don't know which street you live on!' nar jag slumrade till i taxin hem. Bra dar.


Kul hade vi iallfall.

Nu maste jag dra mig upp ur sangen. Horde ett rykte om att det ska bli 30 grader idag. Da kan man ju inte ligga har o dega.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! Tack för kommentaren!

Margaritas är förrädiska på det viset, de slinker ner oavsett hur stor de är!

2011-10-16 @ 01:55:49
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com
Postat av: Anna

Sv: Åh, ja. Verkligen hur skönt som helst! Jag startade dagen med det idag också. :)



Haha, den har jag läst! Många påståenden är så mitt i prick.



Vi spenderade visst hela helgen hemma ändå, det var ju så fint väder. Men nästa helg kanske vi kan ses?

2011-10-16 @ 03:51:31
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0