Peanutbuttersandwich


Jag o H ar lite sjuka.

Har kant mig krasslig hela veckan men tankte att 'det gar over till helgen'. Eller hur...

Igar kvall gick jag till Slip Inn's uteservering pa after work med Anna o hennes American Express jobbarkompisar.

Ett glas vin blev fyra (det var ju Happy Hour, $5 (30kr) styck) och vi satt dar o surrade flera timmar.

Somnade pa taget med en McDonalds pase i famnen och vaknade en hallplats efter min, i vanlig ordning. H hamtade.

Eftersom H anses mer sjuk an mig (det ar sa han beter sig iallafall, men han ar ju kille) sa fick jag gora frukost.

Rostat brod med ekologiskt jordnotssmor och honung och paronte.

Ha en bra lordag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Testa jordnötssmör och banan. Allvarligt. Speciallt om du lider av hangover.

2011-10-01 @ 04:40:56
URL: http://www.life-of-anna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0