Veckan



Blir en lang sista vecka innan semestern.

Igar kvall hade jag kommunmote for jobbet sa det blev en 11-timmars jobbdag.

Ikvall ska jag traffa Andrea som har kommit tillbaka fran Tyskland. Tyvarr sa aker hon tillbaka dit igen pa obestamd tid i November, bara nagra dagar efter jag kommer tillbaka fran semestern, sa ville passa pa att traffa henne ikvall.

Pa onsdag kvall har vi ett launch party pa redaktionen for tidningens nya layout.

Pa torsdag kvall ska jag ut pa nagra drinkar med jobbarkompisar och min gamla redaktor Lisa.

Fredag kvall ville Anna ga pa noodle markets i Hyde Park men jag har knappt traffat H senaste veckan sa ska passa pa pa fredag kvall.

Anna sa att hon kanske kommer ner till Cronulla pa lordag istallet for strandhang om vadret tillater.

Ska ju hinna packa bade for semestern och flytten ocksa.... far se till att fa det gjort pa sondagen.

Maste aven boka hotell for Chile.

Jobbar ju mandag och tisdag och pa onsdag morgon bar det ivag.

Stressen kryper i kroppen men samtidigt sa... excited!!!  



 Bild tagen pa langpromenaden haromveckan




Kommentarer
Postat av: Swedish Army Wife

Jösses, full rulle in i det sista! Det ska bli så kul att se bilder från Chile sen, hoppas ni får en underbar semester :) kram

2011-10-18 @ 03:00:59
URL: http://swedisharmywife.blogspot.com
Postat av: Di

Vacker bild

2011-10-18 @ 06:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0