Nudist strand

Varens forsta dopp blev pa en nudist strand i eftermiddags!

Obelisk Beach ligger i Mosman och ar enligt mig en av de vackraste stranderna i Sydney.

Det ligger i Sydney Harbour National Park och vattnet ar kristallblatt.

Ar man inte radd for gamla nakna gubbar tycker jag man ska aka dit. ;) Ett stort plus ar att man slipper barnfamiljerna! ;)

Det tog lite overtalning att fa dit H men det gick till slut. Vi beholl kladerna pa saklart.
(Roar and Snore var jattebra, lagger upp biler fran det imorgon!)
Ville ha en bild pa mig i nya baddrakten, och H som ar en sa bra fotograf knappte av en nar jag stod bortvand och fixade boobsen... inte riktigt den bilden jag ville ha...
... men han fick till det till slut!


Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Oh vad fint det ser ut! Jag känner precis igen mig på det där med karkar och bilder. Om jag ber Curtis ta kort på mig får jag 5 skitbilder på mig när jag står bortvänd och en okej bild på mig när jag tittar mot kameran..

2011-09-18 @ 23:53:54
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Emmy

Piffig baddräkt! Här var det också soligt i helgen, men det blev inget bad för mig.. Kram

2011-09-19 @ 01:33:00
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Emelie

Oh vad mysigt det ser ut! Måste jag kolla upp nångång när jag har slutat skolan och har mitt liv tillbaka :)

2011-09-19 @ 02:02:03
Postat av: Annelie

Fin baddrakt! Och den dar andra bilden med rumpan var ju inte helt fel heller hahahaha!

2011-09-19 @ 02:12:55
URL: http://gasincandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0