Virrpanna Número Uno



Um excuse me... Your coffee? ropade baristan efter mig nu imorse.

Visade sig att jag betalat for min take away latte, tagit min vaxel och gatt darifran.. utan kaffen.

Det ar inte forsta gangen det har hant.

For nagra manader sedan kopte jag fiskfileer, men det var inte forrans jag stod hemma i koket med en varm stekpanna som jag insag att fisken inte foljt med hem. Dock sa var jag $12 fattigare.

For bara nagra veckor sedan hande samma sak med min $37 tagbiljett. Eller, jag tror det var vad som hande, for biljetten har jag inte sett sedan jag betalade for den ($37 fattigare).


Tack o lov for bankomater som piper nar man inte tar pengarna.

Blir lite less pa mig sjalv nar det hander...


Kommentarer
Postat av: Di

Jag är så virrig så jag hade glömt var jag hade lagt 120dollar idag, det var iofsig i söndags jag la dem där och kanske lite jetlag spelade in, men jag trodde fan nån hade snott dem innan jag hittade dem gömda i mitt painkiller paket.

2011-10-06 @ 08:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0