Det har kan bli farligt...



... var inne pa Chic's bloppis igar och hittade nagra fina grejer.

Charlotta Flinkenberg har ju forut ibland salt grejer fran hennes garderob genom hennes blogg, och vi har samma storlek pa bade skor (40) och klader (36). Plus att hon skickar till utlandet!

Jag vet inte om jag ska se som bra eller daligt :S Kan bli mycket farligt for min planbok.

Mejlade henne igar och sa att jag vill kopa Halston jumpsuiten (pa bilden).

Fick ett mejl tillbaka att den precis salt till en annan tjej, men att jag har forsta tjing om hon drar sig ur kopet.

Och nu har jag fatt ogonen pa de kornblaa Marc Jacobs canvas wedgesen. Som sagt, kan bli farligt det har... :S



Kommentarer
Postat av: Emmy

Visst är det lit småfarligt med nätshopping... =) Kram

2012-04-05 @ 08:40:14
URL: http://bortabrabloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0