Festen igar...



CLEO festen igar var kul, riktigt glammigt med rod matta med fotografer, god plockmat och drinkar, kandisar och stort media pack med kameror.

Kande mig lite som en gra mus i min klanning, som jag gillar och tycker ar jattefin men som sag ratt alldaglig ut jamte alla glittriga, tighta fodral andra hade pa sig (plus att en stor del var fotomodeller sa man kande sig inte smal heller;)

Men det var ju vantat att alla skulle vara riktigt uppkladda, men jag var ju dar for jobb och hade varken tid eller ork att att fixa full-on sminkansikte och har.

Manly killen, Hayden Quinn vann sa jag intervjuade honom efter prisutdelningen. Har intervjuat honom innan och han var lika trevlig som alltid. Artikeln kan ni lasa har










Kommentarer
Postat av: Anydaynow

Vad kul att höra att Hayden är trevlig "i verkligheten" också, tyckte han verkade så genuin när han var med i Masterchef.



Och just det, för att svara på din fråga: vi gifter oss dubbelt (borgerligt i Australien med ceremoni i Sverige) nästa sommar. :)

2012-04-20 @ 01:37:50
URL: http://enderadagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0