Like music to my ears



Slarvade bort mina iPhone lurar for flera veckor sedan och har inte fatt tummen ur att fixa nya.

Men nar jag var tvungen att stalla in en Skype date med syster Rosie for att jag inte hade nagra lurar (skulle Skypa medans jag satt pa farjan och da ar det inte populart med loudspeaker) bestamde jag mig for att ga till Apple dagen efter och fixa nya.

Men sa kommer jag hem den kvallen och H sager 'I bought you something'; ett par nya, rosa Sony lurar!

Detta ar fran en shopping galen pojkvan som alltid kommer hem med massa nya grejer till sig sjalv, men mycket sallan med nagot till mig (fair enough, jag koper typ aldrig nagot till honom heller).

Sa nu njuter jag av Lugna Favoriter (japp, jag alskar den radiokanalen!) pa farjan, och forvantar mig att jag ska springa annu fortare pa gym rullbandet nu nar jag kommer ha musik i oronen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0