RunKeeper



Vaknade och kande mig bra mycket battre vid elva.

Sprang 9km, fran Sutherland till Cronulla.

Det motiverar mig verkligen att 8km Mothers Day Classic racet ar om ca 3v, hade inte gett mig ut och sprungit bakis annars.

Ska signa upp for Sutherland to Surf 11km racet i juli med, det gor verkligen att jag tranar mer!

Anvande RunKeeper appen for forsta gangen.

Den har en GPS som raknar ut hur langt man har sprungit, och sparar sedan turen sa att man kan jamfora och se om man har blivit battre sen sist.

Mina installningar gor att en rost sager hur langt man har sprungit var femte minut. Den raknar aven ut hur manga kalorier man brant.

Rekommenderas!



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag älskar runkeeper! Bästa appen, har använt den i nästan ett år nu :)

Btw, bra kämpat!!

2012-04-28 @ 18:47:13
URL: http://mariesmoviezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0