Fifty Shades of Grey

 

Idag stod det pa framsidan av en av Australiens mest lasta dagstidningar att boken haller Olympiska simmarna (de kvinnliga iaf) vakna om natterna.

Vi laste ju den till var bokklubb for nagra veckor sedan och jag tyckte den var ratt kass.

En kompis pratade om att lasa den och jag sa att hon garna kan fa min nar jag traffar henne ikvall for jag skulle anda slanga den. Och innan messade hon och skrev: 'Dont forget THE BOOK!'

Varfor tror ni den har blivit sa poppis? Ar folk sa desperata efter att lasa om sex? For storyn ar ju inte sarskilt intressant...

Pratas det lika mycket om Fifty Shades of Grey boken i Svea som har?

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Nja här i sve snackas det inte så mycket, jag har mer lr mindre precis fått nys om boken haha, det jag har läst om den och då är det på utländska sajter, är att den är sammanlinkad med twilight böckerna, författarna har inspirerat varann lr hur det var. Och det är mycket snack på tex imdb om vilka som ska spela huvudrollerna när filmen är på G :)

2012-08-02 @ 20:39:06
URL: http://mariesmoviezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0